torsdag den 10. maj 2018

IKEAs blå indkøbsnet udsat for kernelæder


I denne uge har jeg syet min store kernelædertaske færdig. Inspirationen er hentet i IKEAs store blå indkøbsnet. Størrelsen er den samme - det vil sige, at tasken er MEGET stor !

Tasken har to korte og to lange hanke og har fået tilføjet en lomme. Jeg har syet i 2 mm kernelæder. Lommen er dog i 1,6 mm kernelæder.




Jeg tror, at jeg kommer til at bruge tasken meget - ligesom jeg bruger min store shopper meget.

I løbet af ugen har jeg også forsøgt mig med at hækle en mundserviet. Inspirationen stammer fra Karen Klarbæk - https://www.karenklarbaek.dk.


Jeg har hæklet i en merceriseret bomuld fra Hjertegarn.





I går fandt jeg denne "strikkebibel" i en boghandel. Det er en helt fantastisk teknikbog, som varmt kan anbefales.


Bogen er fyldt med gode illustrationer med flere forskellige metoder til mange af teknikkerne.

Kirsten

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

.post-body img, .post-body .tr-caption-container, .Profile img, .Image img,.BlogList .item-thumbnail img{border: 0px;-moz-box-shadow: 0px 0px 0px;-webkit-box-shadow: 0px 0px 0px;box-shadow: 0px 0px 0px;} img {border:none;box-shadow:none; }